obiralka besed

Perfektna kombinacija: sonce+kava+knjiga
Tisti, ki me poznate veste, da veliko berem. Da rada za kak trenutek, dva pozabim na vse in pobegnem v drugi včasih boljši, včasih groznejši svet. Veste, da mi ni problem sedeti sama na klopci v parku ali pa na soncu na terasi kavarne v mestu srkati kavo in brati. Marsikdo, si misli, da sem čudna, osamljena in brez prijateljev, ko me takole opazuje, ko sedim za mizo sama s skodelico kave, kozarcem vode pred sabo na mizi in s knjigo v roki. Pa nisem! Sama. Pravzaprav me sploh ni. Tam. Na tistem mestu. Ampak sem v knjigi, skrivam se v jami s popolnimi neznanci, ki si želijo moje smrti ali pa skačem risntanc po ulici Himmel mogoče plešem balet v eni izmed predstav. Ni me. Le moje telo je fizično prisotno. Jaz pa sem na tisoče in tisoče kilometrov stran z glavnimi junaki. Pogosto se tako vživim v junake iz knjig, da jih še ponoči sanjam. V sanjah podoživljam vse kar sem prebrala. To ni vedno najboljše, sploh po branju knjige, kot je Hiša Marije pomočnice. Spominjam se, da ko sem se v gimnazijskih letih pripravljala na predstavo z istim naslovom, sem se vsakič znova zbudila popolnoma premočena in da sem potrebovala kar nekaj časa, da sem se spravila k sebi. Tudi pri branju zadnje knjige, ki sem jo ravnokar končala je bilo podobno.

Takole sva z Bjfk dan za dnem na soncu prebirali Njene besede.

Naslov je kradljivka knjig, napisal jo je Markus Zusak. Preden sem začela pistai blog mi antropološka žilica ni dala miru in sem prebrala nekaj o njem in kot se mi je zazdelo že med branjem knjige, sem odkrila, da je vsebina knjige tesno povezana z njim. Temelji na pripovedovanjih njegovega očeta in matere, katera sta oba živela v času nacistične Nemčije in sta preživela II. svetovno vojno. Ona v Munchnu, on na Dunaju. Vsak s svojo zgodbo sta mladega Markusa navdihnila, da je na papir zlil vso vsebino in za to bil nagrajen z več nagradami. O sami vsebini knjige ne bom razpravljala, ker vam nočem uničiti, v kolikor se boste odločili za branje, užitka ob obiranju (prebiranju op.p.) njenih besed. Lahko povem samo to, da se vas bo knjiga dotaknila, tako kot se je že na miljone bralcev po vsem svetu. Da je vsebina knjige težka ampak,da se boste vendarle iz nje veliko naučili. Tako zgodovinskih dejstev kot tudi nemških kletvic oz. slabšalnih izrazov za človeka, ki je malce poseben. Primer takega izraza je "saukerl" in "saumensch". Naučili se boste tudi nemških izrazov, stavkov itd. Knjigo vam od srca priporočam, je knjiga ki vas ne bo pustila pri miru še nekaj časa. Še dolgo potem, ko jo boste odložili se vam bodo motale po glavi besede Smrti, ki zgodbo pripoveduje in besede Kradljivke knjig.


Kradljivka knjig-zadnja vrstica
"Sovražila sem besede in jih ljubila in upam,
da sem jih spravila v red." 
Toliko za danes! Naslednja objava bo najverjetneje nastala šele po vrnitvi iz Krakowa in beseda bo bržkone tekla ravno o potovanju in prigodah, ki so se nama pripetile na poti.

Še nasvet iz moje strani. Ne pozabite danes ponoči premakniti ure za eno uro naprej in daljši dan izkoristite za sprehod v naravi ali pa martičnkanje z dobro knjigo, kot je Kradljivka knjig, v roki!

Vaša &c. Alexa

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

domače

Festival ročnih del

Marella by Milla Jovovich.