Novo leto, nova objava na blogu.



Dobro, zdaj bi lahko že nehali z variantami zdaj, ko je novo leto in blabla, ker smo že globoko v mesecu januarju.Tale objava nastaja že par dni, ker se kar ne morem odločit o čem bi pisala. Toliko stvari se je zgodilo od zadnje objave na blogu. 
Toliko, da lahko začnem kar naštevati.Torej začela sem s sezonskim delom, ne bom ravno  javno povedala kje delam. bom samo rekla, da smo na delu zelo veseli snežnih pošiljk z neba prejšnje dni. To pomeni, da sem se finančno opomogla in sem bila lahko že malce zapravljiva-so pač razprodaje. 
Novo je tudi to, da sem sveže zaljubljena. Na čase imam še vedno občutek, da vse skupaj samo sanjam. Imam najbolj romantičnega fanta, ki me vsakodnevno razvaja s sporočili za dobro jutro, lahko noč in tudi vmes. Poleg tega me razvaja z dobrotami, ki jih skuha in pa majhnimi pozornosti. Skratka rad me ima in jaz imam rada njega. 
No, tretja stvar, ki se je zgodila je premierna uprizoritev zelo črne komedije Vinka Möderndorferja "Mama je umrla dvakrat". 
23. decembra smo jo pred polno dvorano KUD -a Jaka Rabič odigrali člani igralske skupine zgoraj omenjenega KUD-a in s ponosom lahko povem, da smo jo od takrat že dvakrat razprodali, kar je za amatersko igralsko skupino z majhne alpske vasice velik uspeh! Ker je naša predstava zelo zaželena bomo uprizoritve le te ponovili v enem izmed vikendov meseca februarja. Vas obvestim naknadno. Razmišljam celo o posebni blog objavi-konec koncev bi si jo zaslužili. No, bomo videli kako bom s časom. Odločila sem se namreč, da bom na faksu popravila še zadnje "grehe" iz prejšnjega leta v tem izpitnem obdobju, torej časa prav veliko ne bo, ker me čaka učenje o sorodstvenih vezeh, jupi jej!
Skoraj bi pozabila na še eno zelo pomembno stvar oz. zelo pomembne fantje- Slovensko rokometno reprezentanco! Oni mi skoraj vsak dan požrejo ene par živcev, naredijo nekaj novih sivih las in me pahnejo na mejo infarkta! Že odkar se je začelo svetovno prvenstvo v rokometu fantje ne poznajo besede poraz ali pa biti milosten z nasprotnikom. Zmagali so že 6! tekem in se že uvrstili med 8 najboljših rokometnih reprezentanc na svetu! V sredo jih čaka pomembna tekma z reprezentanco Rusije, ki je premagljiva, in v kolikor jim uspe no, potem so zelo blizu medalje. Na splošno je to ekipa, ki premika meje in ki je drugačna in skorajda revolucionarna. Ne samo po uspehu ampak tudi po načinu komuniciranja z navijači. Preko družabnega omrežja Twitter so namreč združili celotno Slovenijo v eno veliko navijaško gmoto, ki jih podpira in jim stoji ob strani v dobrem in slabem, no slabega razen I. polčasov ali pa napak v II. polčasih niti ni bilo in upam, da niti ne bo!
Skratka fantje so super, spravili so me, da sem si odprla Twitter račun, da jih lahko spremljam in želim jim vse najboljše! 
To je pa to zaenkrat vse od mene! Sicer se je zgodilo še marsikaj ampak tisto ni za v javnost oz. nekaj moram obdržati tudi zase ;)

Ostanite v snegu (ta je zaenkrat aktualnejše kot cvetje),
vaša A&c.


Utrinek iz premiere predstave "Mama je umrla dvakrat" -
II. dejanje

Utrinek iz premiere predstave "Mama je umrla dvakrat"-
I. dejanje


mi2 na akustičnemu koncertu Mi2.

#HeroTeam - veselje po zmagi na tekmi proti Srbiji
[Vir: radio Hit (fb)]

snežne radosti-na sliki oče "v kidalni akciji"

Tudi Bjfk je na svoj unikaten način uživala v snežnih radostih.










Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mexx

Festival ročnih del

impulzivni nakup