Gorenjka

v posteljo me je položil rota virus in tako sem končno našla čas za blog!

- Torej I. objava bo malce zastarela, ma bo že :P

v soboto .5.V. sem se udeležila dneva odprtih vrat Gorenjke. Čokolada Gorenjka letos praznuje 90 let in tako so organizirali nekaj ogledov tovarne. Število udeležencev je bilo omejeno. Ogled se je začel ob 11.uri in je trajal 45 minut.Na ogled sem se odpravila v močnem prepričanju, da si bom lahko nabrala celoletno   zalogo čokolad in roladk, ZASTONJ, ampak sem bila kaj hitro postavljena na realna tla. Saj je sedež Gorenjke vendar na Gorenjskem(tudi sama sem gorenjka o.p.)! Seveda sem se potem nabasala s čokolado (1oo%=my favourite), roladkami in  bilo na koncu ogleda slabo, ampak je bilo vredno! Da, bilo je zabavno, zanimivo in poučno. Spoznala pa sem tudi, da bi zelo trpela, če bi morala 8 ur na dan delat za tekočim trakom, ker je to preveč enolično in rutinirano delo zame.

V večini prostorov tovarne nismo smeli fotografirati, zato sem posnela le nekaj slik zunanjosti ujela pa sem tudi "svizca"! :)
 Prijeten ogled vam želim!




tovarna Gorenjka, Lesce
"Svizec"


vaša &c A.



nestrpno čakamo na "napad" na čokolado

ne vem kolk kilska Gorenjka, zapomnila sem si samo ceno 8o €

U napaaaad! 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mexx

Festival ročnih del

impulzivni nakup