pride and prejudice

Da boste vedeli kaj me je včeraj odvrnilo od pisanja novih objav na blogu.


Včerajšnji večer je bil kot nalašč za ogled enega izmed mojih najljubših filmov. Pride&prejudice oz. po slovensko prevzetnost in pristranost. Na splošno obožujem drame Jane Austen, njen stil pisanja je več kot odličen in najbolj se lahko povežem z njenimi ženskimi liki. Še posebej z miss Elisabeth Bennet, tudi sama sem kdaj preponosna, da bi naredila korak naprej, ponavadi trmasto vztrajam pri svojem in to me včasih malce stane...
Je pa še en razlog za tako navdušenje nad filmom. Redko kdaj se zgodi, da so mi liki v filmih všeč, ker sama ob branju vedno znova ustvarim svoje like. Vendar pa me je lik Mr. Darcy-a naravnost navdušil! Sem mnenja, da je ta igralec dobesedno rojen za njegovo vlogo in je v filmu več kot očitno navdušil, no pa tudi Keira je svoje delo več kot odlično opravila!


spodaj je link do mojega najljubšega prizora in najlepše slike.
lep dan vam želim,
vaša &c A.


http://www.youtube.com/watch?v=DNZ5NXKtdxs&feature=fvwrel

Vir: "My Jane Austen book club"


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mexx

Festival ročnih del

impulzivni nakup