impulzivni nakup

Pozdravljeni!

Po dolgem času sem spet sedla za računalnik z namenom da vam napišem novo blog objavo o mojem z(a)medenem bivanju v tem svetu. Skratka sedim za svojo novo pisalno mizo v najini vedno bolj izdelani mansardi. Razmišljala sva, da bi napisala blog o tem kako izpod najinih pridnih rok nastaja najino gnezdece. Pa se še nisva čisto odločila. Če pogledam kako vestno pišem ta blog,  najbrž ni prav dosti upanja, da bi bil tisti o mansardi pisan bolj frekventno. 
Skratka odločila sem se napisati blog o nakupovalni sagi tele mizice. 
Po naravi sem bolj racionalna, ampak ta racionalnost nekako izpuhti v času PMS-ja. Sploh zadnja dva dneva pred menstruacijo sta kritična. Takrat bi bilo zame in mojo denarnico ter B.jeve živce najbolj varno, da bi bila zaprta v prostoru brez svetlobe in dostopa do svetovnega spleta. Ker pa je to nezakonito, ta opcija pač odpade.
Pred pol leta sva šla ravno v teh občutljivih dnevih kupiti barvo za dnevno - spalni prostor. V bistvu, če me spomin ne vara, kar ne bi bilo nič novega, sva šla v Avstrijo samo na ogled vrst laminata, pa sva se na koncu vrnila z 50 litri stenske barve v odtenku minta in peska. 
B. me je trikrat vprašal ali ti dve barvi sploh gresta skupaj in kako točno sploh izgledata. Ker, saj veste, barvni spekter moških vsebuje le osnovne barve. Torej je mint barva zelena in barva peščenega odtenka rjava. Seveda sem mu z vso samozavestjo kar jo premorem zatrdila, da točno vem kaj sva vzela in da bo izpadlo odlično.
Kar na koncu tudi je! Ha! 
Ampak nekaj je, če kupiš stvar, ki si jo v živo že videl. Nekaj popolnoma drugega pa je če na tovrstni način kupiš nekaj kot je pisalna miza. 
Torej pred točno enim tednom sem dobila močno nepremostljivo željo po nakupu pisalne mize. Seveda ne katerekoli pisalne mize! O, ne to pa ne bo šlo. Pisalna miza mora biti vsaj delno izdelana iz masivnega lesa, delovna površina ne sme presegati 100 cm, ker sem prostorsko omejena, biti mora v skandinavskem slogu ter mora se ujemati s pohištvom, ki je že v sobi, kakšen predal je zaželen, seveda pa ne sme biti dražja od mojega budgeta katerega zgornja meja je 100€.
Saj sploh nisem zahtevna, kajne?
Pregledala sem precej spletnih strani prodajalcev, si označila potencialne kandidatke in zaradi (pre)visokih cen nakup pisalne mize racionalno prestavila na kasnejše obdobje. 
Zvečer sem B. poročala o svoji odločitvi in navrgla, da si jo bom ker nočem podpirat ušivih prodajalcev, ki za tako osnovne potrebščine, nabijajo tako visoke cene, najverjetneje izdelala iz palet. 
In že vidiš M. kako po koncu pogovora vsa zagreta odpre Pinterest in veselo išče ter pripenja ideje v kategorijo pisalna miza. Po dveh urah "scrolanja" po Pinterestu ob 2. uri zjutraj trdno odločena, da zjutraj pričnem, odložim tablico na nočno omarico in zaspim.
In glej ga zlomka zjutraj se zbudim v deževno sivo jutro kar pomeni, da se projekta DIY: pisalna miza ne morem lotiti danes, ker so palete mokre oz. vlažne. 
Najprej zakurim kamin potem si skuham prvo jutranjo kavo in med pitjem le te lenobno scrollam po instagramu in na to še po FB novicah. Na kar me dobesedno izstreli iz stola, najbrž bo kriva Mijina kava, saj zagledam v svojem feedu, JYSK objavo o 50% odstotnem znižanju ... tatata ... PISALNIH MIZ!
Tudi "moja" je bila vmes. Iz 150€ znižana na 75€!!! Torej miza, ki je daleč ven iz mojega budgeta je znižana toliko, da si jo lahko privoščim!
Odrinem to misel in grem po opravkih. 
Ko se vrnem domov začnem z drugimi službenimi obveznostmi. Vmes se mi ves čas prižiga v glavi rdeča lučka. Ko opravim z vsemi obveznostmi se spravim preračunavat. Ugotovim, da si zaradi odpadlega krajšega oddiha na obali, z lahkoto še danes! lahko privoščim novo pisalno mizo in to ne katerokoli, temveč "hygge" pisalno mizo. 
Ob načrtovanju nakupa naletim na novo težavo-akcija traja samo do 2. februarja., kar pomeni, da se akcija že jutri zaključi. Za jutri pa je napovedan sneg, tisi dan pa se mi tudi ni ljubilo ekstra vozit v Kranj po mizo. Delček razuma mi je očitno še ostal. 
Ha, niti ne. Že v naslednjem trenutku sem mami po telefonu naročala naj gresta s snemalcem, ko se vrneta iz Ljubljane po mojo mizo. In tako sta po nekaj minutnem pregovarjanju šla in jo kupila. Za vsak slučaj sem jo že rezervirala na svoj priimek, da mi je slučajno ne bi kdo pred nosom odpeljal oz. da je njima ne bi pred nosom odpeljal. Nekaj pregovarjanja je bilo vseeno potrebno, pa manjša podkupnina v obliki hmeljevega napitka in pizze tudi. 
Nato kličem Bojana na šiht. Moj klic se je glasil nekako takole: "Oj, zdajle ti mami in Rajko pripeljeta mizo, ti jima pa pizzo speči". Prav predstavljala sem si ga kako se mu oči zmanjšajo za pol in kako mu iz nosu in ušes uhaja para, od jeze. Ker seveda, je bil sredi največje gužve in nekako mu ni šlo v račun, zakaj brez da bi si mizo v živo ogledala, preizkusila stabilnost in preverila, če so lastnosti mize točno take kot jih obljubljajo v opisu, zaboga milega mizo sploh kupujem!?
Do prihoda domov se je že vnesel. Tako sva na mojo željo ob polnoči sestavljala mojo novo hygge mizico. 
Skratka ta nakup se mi je resnično posrečil. Ampak zdaj, ko v nehormonskem stanju pogledam nazaj, ugotavljam, da sem imela presneto veliko sreče.

Toliko o tej sagi. Zdaj jo ne bo treba vsakemu posebej razlagat, ko se bomo dobili na kavi, saj jo boste vsi že prebrali, vsaj upam, tukaj na blogu. Čeprav bojda so najini komentarji in način pripovedovanja nadvse zabavni. Sploh Bojanovi pogledi, zavijanje z očmi in komentarji.
To bo vse za danes.
Se spet kmalu beremo :)

&c Vaša
M.



sestavljanje pisalne mize ob polnoči.

approved by Bjfk <3

hygge


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mexx

Festival ročnih del