Florence + the machine

Song of the day: No light, no light od Florence + the machine!

Florence je neverjetna. Njen glas, stas, prezenca na odru, modni okus me nikakor niso pustili hladno.  Danes je tako že cel dan na "repeat" njihov zadnji izdelek, ki ga toplo priporočam ob učenju CEREMONIALS




video:
http://www.youtube.com/watch?v=HGH-4jQZRcc&ob=av2e

delček  besedila [moj najljubši] :


No light, no light in your bright blue eyes
I never knew daylight could be so violent
A revelation in the light of day

You can't choose what stays and what fades away
And I'd do anything to make you stay

No light, no light
No light

Tell me what you want me to say
Through the crowd I was
Crying out and
In your place there were a thousand other faces


celotno besedilo dobite tu . 




za danes vas lepo pozdravljam! Vaša &c A.



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mexx

impulzivni nakup

Marella by Milla Jovovich.