domače

V tej vročini se je psihično prepričat za pisanje blog objave kar težko. Ampak, ko zvečer oblaki zakrijejo sonce in na terasi postane prijetno toplo, to več ne predstavlja problem.
Trenutno moji dnevi potekajo nekako tako - oče nabira dobrine, ki  zrastejo na našem vrtu, midva s fantom pa potem iz njih ustvarjava sokove, marmelade itd.
Spodaj v galeriji si lahko ogledate kakšne&kako zgledajo končni izdelki.

Dodala pa bi še eno misel.  Iz dneva v dan sem bolj hvaležna, da živim v takem času, ko mi je pripravljanje ozimnice bolj v zabavo kot pa nujno potrebno zlo. Hvaležna sem, ker se mi ni potrebno ozirati v nebo ali bo tokrat vreme naklonjeno in nam toča ne bo uničila pridelka in potem razmišljati kaj bomo jedli pozimi. In prav super je, da ni treba na tržnici kupovati kvazi bio in eko sadja in zelenjave, za katero velja novi rek, ki sem ga pred časom zasledila na družabnem omrežju facebook. Glasi pa se nekako takole: "BIO sam na tržnici, EKO vam salata!"

Pa veste zakaj!? Ker imamo doma pridelano hrano, kateri lahko brez slabe vesti in z lahkoto "nalimam" vse te titule bio, eko in domače :)


Do ponovnega snidenja vas lepo pozdravljam!

Vaša &c. Alexa

ribezova marmelada

vložene hruške 



od leve proti desni: sok iz smrekovih vršičkov, ribezov sok, hruškov sok


vložena prepeličja jajčka, če prepelice slučajno udarijo kak štrajk

domače+bio+eko

še bolj domače in eko in bio :)


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mexx

impulzivni nakup

Festival ročnih del