ko te zamede


"Zamedlo nas je!"se je glasil krik moje matere v telefon, ko sem jo klicala zjutraj, da preverim kakšno je stanje pri nas doma. V mestu namreč ni več snežilo, ampak deževalo in ob pogledu skozi okno me je minilo, da bi se odpravila na 50 km dolgo pot v mojo "rodno" vas! "Ja mati" sem ji odgovorila, namreč navajena sem, da naša mati včasih le malce pretirava, se pač ukvarja z novinarstvom in glede na stanje slovenskega novinarstva v naši državi je stalna praksa , da se malce pretirava! No, sem že zašla, torej...za sliko realnega stanja bo treba poklicati očeta, zavrtim njegovo številko, oglasi se jezen kot le kaj. "oj, ati povej kakšno je realno stanje ceste in višina snega pri nas?"

po polnočnem kepanju

Odgovor je bil precej bolj optimističen, kot materin. "snega je prbližn en meter, od enajsth do zdej ga mečem, mater sem jezen! Na cest ga je kšnih 5 cm, paz na cest, lepo počas pejd pa merkj na kamikaze na cest pa donat & radensko mi prnes, pa zdj štartej, k je spet začel padat!" 


Uffa, tega priznam, nisem pričakovala! Na hitro spakiram prtljago, vržem vase kosilo, ki me čaka na mizi in se odpravim najprej v trgovino, nato še v knjižnico po knjige. V tistem trenutku sem nadvse hvaležna za vse ure, ki sem jih ta december preživela na ledu v Mlačci pri Živih jaslicah v ledenem kraljestvu, spretno prehodim že malce poledenele kranjske ulice in se dokopljem do avta parkiranega pri "Čebelci". Avto mi je očistil moj lubi medtem, ko sem skakala po Kranju, tako da ga samo objamem, obljubim da ga bom poklicala, ga poljubim v slovo in se podam na adrenalinsko vožnjo proti domu! Iz centra do avtocestnega odseka proti Jesenicam je šlo brez problema, malce počasneje sicer kot ponavadi ampak cesta je bila očiščena in kot sem že napisala problemov ni bilo. Vse do viadukta Peračica, tam se začne. Cesta delno zasnežena, upočasnim in se počasi prebijam naprej, do sem je padal dež, tu se že počasi meša poleg še sneg, pripeljem do Vrbe, na cesti sneg, na radiu Karoli s sledečimi besedami "v večini države dežuje, v Zgornjesavski dolini ponekod še sneži", se nasmehnem in pri sebi zajamram "ha, ponekod sneg, a bejž no bejž". Se peljem naprej, skozi viadukt Moste in voila, me dobesedno zamede, snega na cesti 5 cm, možno sneži, na radiu se spet oglasi Karoli z novico, da je cesta proti Kranjski Gori komaj prevozna in da močno sneži. Stisne me pri srcu, verige imam sicer v prtljažniku, ampak nadeti na kolesa jih ne znam, zavzdihnem in pomislim na navodila v škatli z verigami, ki bi me utegnila rešiti ob najhujšem, torej če bo treba na kolesa dati verige.
Od izvoza za Lipce naprej peljem ponekod tudi 30 km na uro, držim veliko varnostno razdaljo, mislim da nas je bilo nekje 5 avtomobilov, pripeljem do izvoza na Hrušici, zavijem proti Kranjski Gori. Cesta popolnoma zasnežena, na cesti blizu 10 cm snega. Počasi se prebijam naprej, za mano vozi neki nestrpni Ljubljančan, seveda ni potrebno posebej poudariti, da je imel avto BMW X5 in da me je brez problema s svojim "tankom" prehitel nekje na pol poti, sicer mu je bilo kaj kmalu žal, saj ga je začelo zanašati. Srčni utrip se mi je vzdignil, pritisk še bolj, kako za boga si lahko tako neodgovoren!? Dobro, nekako mu je uspelo obvladati avto in že je izginil v daljavi. Domov sem pripeljala v slabi uri, ponavadi rabim nekje 30 minut. Ko sem poizkusila zapeljati na dvorišče pa me je zadelo, hiše iz ceste kmalu ne bo več videlo, snega je toliko, da že ne vemo več kam z njim, lahko bi ga začeli izvažati npr, na Primorsko, da bi moja prijateljica končno lahko dobila izkušnjo s snegom, kepanjem, rovšanjem in vsem kar sodi zraven! Torej po adrenalinski vožnji me je čakala še dobra ura in pol kidanja snega! Pa, da ne boste mislili, da se mi je sneg zameril!Kje pa, kljub temu, da me roke konkretno bolijo, sem tele pošiljke vesela bolj kot kdajkoli prej! Res! Tole smo rabili!
Dodala sem še nekaj fotografij, da boste lahko okusili primerjavo med količino snega v mestu, ter pri nas!
Dobro zdaj počasi lahko jenja snežiti, ker res ne vem več kam ga bomo dali! 

en snežni pozdrav!
vaša &c. Alexa

ulična svetilka


struga Kokre

nočni sprehod

AC nekje pri Podmežakli






AC pred Vrbo



glavna cesta Jesenica-Kranjska Gora





cesta na Belci
kozolec se komaj še vidi








pridna punca kida (:

pogled skozi avtu, ko sem obtičala na začetku dovoza.



Bjfk je navdušena



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

domače

Festival ročnih del

Marella by Milla Jovovich.