novoletne (za)obljube

Prva prebrana v letu 2o14!
Novo leto, nove ideje in novi projekti. Novoletnih zaobljub si ne dajem, ker jih nikoli ne izpolnim, ponavadi vse še preden mine prvi teden januarja pozabim. Edino eno novoletno zaobljubo sem do zdaj izpolnila in sicer v začetku leta 2o12 sem si rekla, da bo to leto, ko bom prižgala zadnjo cigareto in glej ga zlomka res mi je uspelo. 7. oktobra 2o12 sem z užitkom pokadila zadnjo in od takrat še nisem prižgala cigarete!Lanskoletna zaobljuba, da bom redno hodila na jogo pa nekako ni šla skozi, res je da sem šla večkrat kot leto poprej ampak vsak teden mi pa res ni uspelo!Saj veste pa sem imela to obveznost in pa drug opravek pa faks in delo in ja, vsakič je nekaj prišlo vmes! Skratka konec zaobljub. Samo še neka misel nekje v ozadju možganov-potovala bom vsaj toliko kot letos, no to je že izpolnjeno, potovanje v Krakow je bilo danes vplačano, več bom brala tudi to izpolnjeno-prva knjiga že prebrana in to z več kot 400 stranmi, nove knjige se še nisem spravila brat, ker imam trenutno obveznosti za faks, še za nazaj. No, pa tudi na joga nidro v Padma joga studiu (http://www.padma-jogastudio.si/#delavnice) za naslednji petek sem že prijavljena! Vidite, če si ne boste zadajali nekih zaobljub, katero potem možgani avtomatsko pretvorijo v obveznost, bo šlo lažje skozi!In še ena stvar-še več bom ustvarjala tako na gledališkem področju (trenutno sem še brez projekta, tako da se priporočam, če kdo ve za kakšnega) pa tudi na splošno doma. Trenutni skupni projekt z mojim dragim - pohištvo iz palet. Za na teraso za kofetkanje, branje knjig na sončku in pozne skupne zajtrke z jajci in francoskimi siri. Skratka moji načrti za to leto so bolj kot ne "duhovna hrana", da bom šla lažje čez vse prepreke, katere se mi bo življenje odločiti postaviti na pot!

Pa vi? Se še držite novoletnih zaobljub?

Ostanite v cvetju!
 vaša &c A.

DIY projekt-dvosed za na teraso



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mexx

Festival ročnih del

impulzivni nakup